سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
دانشمند چراغ خدا در زمین است، پس هرکس که خداوند خیرش را بخواهد، از آن پرتوی بر می گیرد . [امام علی علیه السلام ـ در حکمتهای منسوب به ایشان ـ]
دوستی

  نویسنده: زینب  
  اگر قرار است قانونی برای شاد بودن داشته باشید، بگذارید این باشد: برای شاد بودن من لازم نیست حتما چیزی در زندگی ام رخ دهد. من شادم برای این که زنده ام! زندگی موهبتی است که به من داده شده و من از آن لذت می برم.

 
   
جمعه 89 اردیبهشت 24 ساعت 3:20 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  کاشکی ممنوع
.....
امیدوار باش
امید
زندگی
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

2236: کل بازدید

5 :بازدید امروز

1 :بازدید دیروز

 RSS 

 
درباره خودم
دوستی
زینب
دختری هستم باهوش ، غیر قابل پیش بینی ،پروفسور آینده،بسیار دوست داشتنی و ..و...و...
 
لوگوی خودم
دوستی
 
 
 
 
اشتراک